مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:402017-11-18حوادث

30 درصد معتادان در اردبیل مواد صنعتی مصرف می کنند


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل گفت: 30 درصد مصرف کنندگان موادمخدر و معتادان در اردبیل از مواد صنعتی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خیرخواه بشر در نشست تخصصی آسیب شناسی مصرف مواد افیونی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه سن اعتیاد در کشور و استان اردبیل کاهش یافته گرایش به موادمخدر صنعتی روز به روز بیشتر می شود و این زنگ خطر را برای همه افراد جامعه و خانواده ها به صدا درآورده است.

وی تنوع و تعدد موادمخدر صنعتی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با توجه به در دسترس بودن این مواد و تبلیغات گسترده ماهواره ای و رسانه ای موادمخدر صنعتی به نظر می رسد تمرکزمان را باید در بحث پیشگیری و آگاه سازی جوانان و نوجوانان روی این موضوع قرار دهیم تا حداقل از گرایش به مصرف موادمخدر صنعتی کاسته شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اردبیل با اشاره به اینکه اعتیاد زنان خطرناک تر از مردان بوده و عوارض بسیار مهلکی را برای بانوان و گروه های مختلف اجتماعی دارد، گفت: افسردگی شایع ترین دلیل گرایش بانوان به سمت اعتیاد است که باید تلاش کنیم تا فضای مشارکت اجتماعی بیشتری برای بانوان و حضور آگاهانه آنها فراهم آید.

خیرخواه بشر با یادآوری عوارض بسیار سنگین اعتیاد افراد موثر جامعه به ویژه پدر و مادر در به انحراف کشیدن سایر افراد خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد معتادان در اردبیل مواد صنعتی مصرف می کنند

30 درصد معتادان در اردبیل مواد صنعتی مصرف می کنند