مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-18سياسي

انتقاد استاندار البرز از سرانه آموزشی استان


نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه چیزی نباید مانع اطلاع رسانی از کمبودها و ضعف های استان البرز شود، گفت: آموزش و پرورش پلی میان توسعه یافتگی و عدم توسعه است و عناصر آن نیز دانش آموزان هستند، - بنابراین باید برای آنها فضای مناسبی مهیا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که صبح شنبه 27 آبان در استانداری البرز برگزار شد، گفت: تمام موضوعاتی که در شورای آموزش و پرورش استان مصوب می شود باید اجرا شود، در غیر این صورت باید موانع اجرا توسط مدیران اعلام گردد.

نجفی با بیان اینکه افراد حاضر در جلسه شورای آموزش و پرورش باید از اختیار کافی برای تصمیم گیری برخوردار باشند، به نماینده شهرداری تذکر داد و افزود: در صورتی که افراد حاضر اختیار کافی نداشته باشند، نباید در جلسه حاضر شوند.

استاندار البرز در ادامه به وضعیت زیرساخت های آموزشی البرز اشاره و اعلام کرد: متاسفانه البرز در این زمینه وضعیت خوبی ندارد، این وضعیت برای استانی چون البرز قابل قبول نیست.

وی جایگاه سی و یکم البرز در زمینه زیرساخت های آموزشی را زننده عنوان کرد و گفت: برای رفع این مشکل باید با اهتمام بیشتری وارد عمل شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز بر لزوم تکریم از خیرین در بخش های مختلف استان به خصوص مدرسه سازی تاکید کرد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار البرز از سرانه آموزشی استان

انتقاد استاندار البرز از سرانه آموزشی استان