مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 11:252017-11-18بين الملل

سناتورهای آمریکایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر ایران را خواستار شدند


پنج سناتور آمریکایی در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه این کشور از کاخ سفید خواستند تا با رفع یکسری تحریم ها علیه ایران امکان ارسال کمک به مناطق زلزله زده در غرب ایران را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری کامن دیریمز، سناتور برنی سندرز و چهار سناتور دموکرات دیگر در نامه ای خطاب به رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا خواستار کمک رسانی این کشور به زلزله زدگان در ایران شدند.

این سناتورها در نامه خود آورده اند پس از زلزله سال های 2003 و 2012 آمریکا همدردی خود را ابراز و با پیشنهاد ارائه کمک به مردم ایران و اجازه امدادرسانی خصوصی حسن نیت خود را نشان داد.

اکنون نیز نباید هیچ تفاوتی در این زمینه وجود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، با توجه به وجود تحریم های آمریکا علیه ایران شهروندان دو تابعیتی ایرانی آمریکایی که در ایالات متحده زندگی می کنند نمی توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دوستان و اعضای خانواده هایشان در مناطق زلزله زده غرب ایران ارسال کنند.

شبکه الجزیره روز پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که تلاش بسیاری از شهروندان ایرانی آمریکایی برای ارسال کمک به ایران در روزهای پس از وقوع زلزله در غرب این کشور به دلیل قوانین وزارت خزانه داری آمریکا میسر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتورهای آمریکایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر ایران را خواستار شدند

سناتورهای آمریکایی کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر ایران را خواستار شدند