مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1396 ساعت 07:402017-11-18اقتصادي

نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی


عضو علی البدل هیئت مدیره اتحادیه کالای کشباف و جوراب تهران گفت: با توجه به شرایطی که در ایران برای تولیدکنندگان پوشاک وجود دارد می توان گفت در بازارهای خارجی رقابت برای تولیدکنندگان ایرانی راحت تر است.

- حضور و فعالیت برندهای مختلف پوشاک در بازار ایران طی این سال های انتقادات بسیار تولیدکنندگان داخلی را به دنبال داشته است.

در این باره بهرام شهریاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درست است که هنوز برای صنعت پوشاک بضاعتی اندک باقی مانده، اما به هر حال با شرایط ایده آل فاصله داریم.

وی ادامه داد: اکنون در بسیاری موارد، کالایی که به نام برندهای مطرح خارجی به فروش می رسد تولید داخل است و این موضوع بر هیچ یک از ما پوشیده نیست؛ حال این که چنین اشتباهاتی از سوی تولیدکننده، مصرف کننده یا کدام بخش نشأت می گیرد را نمی دانیم، اما باید قبول کرد در موارد متعدد، کالای داخلی دارای چنان کیفیتی شده که قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارد.

این صادرکننده پوشاک همچنین اظهار کرد: با توجه به بحث های فرهنگی مردم در بسیاری موارد ترجیح می دهند به خرید کالاهای خارجی بپردازند.

حتی گاه در ایران برندهایی داریم که نام آن ها به ثبت رسیده، اما در موارد متعدد فروشندگان از بی اطلاعی مشتری استفاده کرده و آن ها را به نام کالای خارجی و برند ترک به فروش می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی

نبرد نابرابر پوشاک ایرانی با برندهای تقلبی