مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 22:552017-11-17بين الملل

ایران بیش از 19 هزار مهاجر غیرقانونی پاکستانی را در سال 2017 تحویل این کشور داد


" نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سال جاری میلادی بیش از 19 هزار تبعه پاکستانی را به جرم ورود غیرقانونی به کشور بازداشت و تحویل مسئولان مرزی پاکستان داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روزنامه داون پاکستان، یک مقام امنیتی پاکستان در این خصوص گفته است: بیشتر شهروندان پاکستانی از طریق مسیرهای با تردد کم در امتداد خط مرزی 900 کیلومتری با ایران وارد این کشور شده اند.

این مقام رسمی گفت که بیشتر مهاجران غیر قانونی به شهرهای گجرات، سیالکوت و دیگر مناطق پرجمعیت پنجاب پاکستان تعلق داشتند و تعداد اندکی از آنها توانستند به اروپا برسند، چرا که اکثر آنها پس از ورود به ایران دستگیر می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بیشتر اتباع پاکستانی که در ایران بازداشت و به کشورشان بازگردانده می شوند، کارگرانی هستند که مدارک معتبر مربوط به مهاجرت ندارند و بسیاری از آنان قصد عبور از مسیر ایران برای ورود غیرقانونی به کشورهای اروپایی دارند.

رسانه های محلی پاکستان همچنین هشتم مهرماه گزارش دادند که نیروهای مسئول ایرانی بیش از 75 تبعه پاکستان اخراج شده از این کشور را در مرز تفتان بلوچستان به مقامات پاکستانی تحویل داده اند.

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران همچنین یازدهم مهرماه 177 تبعه پاکستانی را به جرم ورود غیرقانونی به کشور بازداشت و تحویل مسئولان مرزی پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بیش از 19 هزار مهاجر غیرقانونی پاکستانی را در سال 2017 تحویل این کشور داد

ایران بیش از 19 هزار مهاجر غیرقانونی پاکستانی را در سال 2017 تحویل این کشور داد