مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 11:352017-11-17حوادث

فعالیت 210 دستگاه ماشین آلات سنگین آوار برداری در مناطق زلزله زده


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اعزام و فعالیت 210 دستگاه ماشین آلات سنگین این اداره کل جهت آواربرداری در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن خسروانی به وقوع زلزله 7.

3 ریشتری یکشنبه شب در شهرستان های غربی استان و خسارات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله نیروها و ماشین آلات اداره کل راهداری استان به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از این زلزله برخی از محورهای استان به علت ریزش کوه مسدود شد، افزود: عوامل راهداری در سریع ترین زمان اقدام به پاکسازی محورها اقدام کردند و در حال حاضر نیز تردد در این محورها با وجود ترافیک نیمه سنگین، روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد: علاوه بر اقدامات مربوط به بازگشایی راه ها، 400 نفر از کارکنان و 210دستگاه ماشین الات سنگین اعم از لودر، گریدر، تانکر سوخت، تانکرآب، بیل مکانیکی، کمپرسی و جرثقیل به صورت شبانه روزی مشغول کارآوار برداری و بازگشایی معابر در مناطق زلزله زده هستند.

وی در پایان از ارسال اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه زلزله زدگان به ارزش 500 میلیون ریال توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناطق زلزله زده خبرداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 210 دستگاه ماشین آلات سنگین آوار برداری در مناطق زلزله زده

فعالیت 210 دستگاه ماشین آلات سنگین آوار برداری در مناطق زلزله زده