مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 11:052017-11-17اقتصادي

عضو شورای شهر تهران: 8 برابر ظرفیت معابر تهران خودرو داریم


" عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه 8 برابر ظرفیت معابر خودرو داریم، گفت: اگر مردم تصمیم بگیرند خودروی بی کیفیت نخرند، خودروسازها جز ارتقای کیفیت، کاری نمی توانند بکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری، درباره چرایی روند کند نوسازی خودروهای فرسوده با اشاره به آمارهایی که راهنمایی و رانندگی درباره خودروهای تولید شده، منتشر کرده است، گفت: در کل کشور 20 میلیون خودرو شماره گذاری شده است که یک پنجم آن معادل چهار میلیون خودرو، سهم شهر تهران است.

تعداد موتور سیکلت هایی که در شهر تهران وجود دارد، سه میلیون است و این در حالیست که وسعت کل معابر تهران 2911 کیلومتر است که نسبت به خودروها بسیار کمتر است یعنی تعداد خودروها 8 برابر ظرفیت معابر است.

وی بااشاره به خودروهای فرسوده گفت: میزان آلایندگی این خودرو ها بسیار بالاست اما متاسفانه خودروهای جدیدی که به چرخه حمل و نقل وارد می شوند نیز به دلیل نداشتن کیفیت، بعد از مدتی به یک خودروی آلاینده تبدیل می شوند و تفاوتی با یک خودروی فرسوده نخواهند داشت.

عضو کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه برای حل معضل خودروهای فرسوده و آلاینده هم درد و هم درمان را می شناسیم، عنوان داشت: با وجود این هنوز اقدام موثری در این زمینه صورت نگرفته است و به همین دلیل معتقد هستم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تهران: 8 برابر ظرفیت معابر تهران خودرو داریم

عضو شورای شهر تهران: 8 برابر ظرفیت معابر تهران خودرو داریم