مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 11:002017-11-17فرهنگي

حضور «شاعران زندگی» و «مادر زمین» در بخش بازار ایدفا


دو مستند «شاعران زندگی» به کارگردانی شیرین برق نورد و «مادر زمین» ساخته مهناز افضلی به تهیه کنندگی مجتبی میرتهماسب و مشاوره رخشان بنی اعتماد، - دو مستند شاعران زندگی به کارگردانی شیرین برق نورد و مادر زمین ساخته مهناز افضلی به تهیه کنندگی مجتبی میرتهماسب و مشاوره رخشان بنی اعتماد، آبان ماه امسال در بخش بازار سی امین جشنواره بین المللی فیلم های مستند آمستردام (ایدفا) حضور پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه فیلم های مستند کارستان ، بخش Docs for Sale یا همان بازار نه تنها یکی از بخش های مهم جشنواره ایدفا بلکه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بازارهای فیلم های مستند در جهان است که سی امین دوره این جشنواره از 15 تا 26 نوامبر (24 آبان تا 5 آذر) در حال برگزاری است.

مستند شاعران زندگی روایتی شاعرانه از زندگی، کار و دغدغه های شیرین پارسی، شالی کار، فعال محیط زیست و فعال اجتماعی در حوزه زنان است.

همچنین مستند مادر زمین نگاهی به زندگی و کارِ مشترک هایده شیرزادی و همسرش ادموند لِمپگز و تلاش آن ها برای قطع کامل دفن زباله های شهری و تبدیل پسماند به بیوکمپوست و تولید کود آلی برای کشاورزی ارگانیک است.

این دو مستند در حال حاضر در گروه سینمایی هنرو تجربه در حال اکران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «شاعران زندگی» و «مادر زمین» در بخش بازار ایدفا

حضور «شاعران زندگی» و «مادر زمین» در بخش بازار ایدفا