مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 10:212017-11-17پزشكي

دانش آموزان مبتلا به دیابت 7 برابر بیشتر در خطر مرگ زودرس هستند


نتایج بررسی ها نشان می دهد، دانش آموزان مبتلا به دیابت، حداقل 7 برابر بیش از دیگران در معرض مرگ زودرس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، نتایج بررسی ها نشان می دهد، دانش آموزان مبتلا به دیابت، حداقل 7 برابر بیش از دیگران در معرض مرگ زودرس هستند.

بر اساس آمار ارائه شده در انجمن علمی قلب آمریکا در نوامبر 2017 و به منظور تبادل جهانی آخرین پیشرفت های علوم قلب و عروق برای کاهش شمار مرگ و میر در اثر چنین بیماری هایی، کودکان و نوجوانان، در صورت داشتن دیابت، شدیدا در معرض مرگ زودرس هستند.

به گفته محققان، مرگ ناگهانی قلبی ناشی از عملکرد بد در سیستم الکتریکی قلب است و معمولا بدون هیچ هشدار و نشانه ای اتفاق می افتد.

نتایج پژوهش ها همچنین ننشان می دهد: کودکان و نوجوانان مبتلا به دیابت به علت اختلالات عروق خونی ناشی از این بیماری در معرض خطر مرگ ناگهانی هستند .

جاسپر سوان، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کپنهاگ، در این باره می گوید: پزشکان و متخصصان باید آگاه باشند که بیماران نوجوان مبتلا به دیابت در معرض ریسک بالا مرگ و میر قرار دارند و این ریسک عمدتا با افزایش ریسک مرگ ناگهانی قلبی قابل توضیح است .

پژوهشگران با تأکید بر اینکه ورزش روزانه و منظم به همراه رژیم غذایی مناسب می توانند مهم ترین عامل بازدارنده از ابتلا به دیابت باشند، اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مبتلا به دیابت 7 برابر بیشتر در خطر مرگ زودرس هستند

دانش آموزان مبتلا به دیابت 7 برابر بیشتر در خطر مرگ زودرس هستند