مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 22:402017-11-16اقتصادي

برخورد با افزایش غیرمنطقی قیمت لوازم خانگی


" درپی اعلام انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی مبنی بر "احتمال افزایش قیمت لوازم خانگی از ماه آینده"، معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با استناد به قانون حمایت از مصرف کنندگان هرگونه تغییر قیمت کالا و خدمات توسط انجمن ها و تشکل های تولیدی و توزیعی فاقد وجاهت قانونی دانست.

وحید منایی در گفت وگو با ایسنا، بازار لوازم خانگی را بازاری باثبات توصیف کرد و گفت: از آنجاکه در حال حاضر چندین انجمن در بخش لوازم خانگی فعال هستند، طرح مسائل و مشکلات توسط هر انجمن با پیش فرض ضرورت افزایش قیمت بازار این نوع کالاها و ایجاد تنش در بازار از طریق تحریک تقاضا که در حال حاضر در شرایط تعادل و آرامش کامل قرار داشته به هیچ عنوان مورد تایید این سازمان نیست.

وی ادامه داد: محصولات لوازم خانگی در گروه دوم و بعضاً در گروه سایر ٬ مصوبه شماره 48021 مورخ 94.

4.

16 ستاد هدفمند سازی یارانه ها قراردارد و بر این اساس عرضه کنندگان در این بخش اعم از تولیدکنندگان و واردکنندگان می توانند متناسب با شرایط عرضه و تقاضا و در نظر گرفتن ساختار هزینه ای، قیمت تمام شده کالاهای مورد عرضه نسبت به تعیین قیمت اقدام کنند.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه طرح شده قیمت گذاری واحدهای عرضه کننده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با افزایش غیرمنطقی قیمت لوازم خانگی

برخورد با افزایش غیرمنطقی قیمت لوازم خانگی