مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 22:002017-11-16پزشكي

مصدومان زلزله پس از ترخیص رها نمی شوند


هیچ کمبودی از نظر تجهیزات، دارو و خون وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان ها پیگیر اقدامات درمانی این مصدومان هستند، افزود: مصدومان بستری شده، از اقدامات درمانی صورت گرفته رضایت دارند اما نگران وضعیت مناطق زلزله زده و خویشاوندان خود در آن مناطق هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی مصدومان چندین عمل جراحی نیاز دارند، گفت: در زمان مقرر این جراحی ها انجام خواهد شد و برای دوره نقاهت به کرمانشاه منتقل می شوند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه برای تمامی همراهان مصدومان، مهمان سرا و همراه سرا در نظر گرفته شده، افزود: تمامی هزینه ها رایگان بوده و وزارت بهداشت با کمال افتخار در خدمت این عزیزان است.

وی با اشاره به حضور فعال و بی نظیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مدت، افزود: تا پایان سال، هر یک از دانشگاه های علوم پزشکی مامور رسیدگی به مصدومان ترخیص شده از بیمارستان ها هستند و مصدومان پس از ترخیص از بیمارستان رها نخواهند شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمک خواهند کرد و با این دانشگاه همکاری های لازم برای ساماندهی کامل مصدومان زلزله زده را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومان زلزله پس از ترخیص رها نمی شوند

مصدومان زلزله پس از ترخیص رها نمی شوند