مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 21:002017-11-16سياسي

فرمانده پدافند هوایی: دوران بزن دررو تمام شده


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش گفت: امروز به برکت خون های پاک شهدا نیروی هوا فضا مجال تنفس را از دشمنان در هوای پرقداست جمهوری اسلامی ایران گرفته و اجازه کوچک ترین عرض اندامی را به دشمنان نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ امیر فرزاد اسماعیلی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای والامقام منطقه چافجیر رودسر اظهار داشت: دشمنان بدانند در صورت هرگونه تعرض دشمنان آسمان و زمین جمهوری اسلامی ایران به گورستان آنان تبدیل می شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ارتش گفت: تمام شدن دوران بزن در رو را که مقام معظم رهبری فرمودند یک دستور نظامی است و دشمنان بدانند ما در بحث نظامی، سیاسی عمل نمی کنیم و برای داشتن چنین رهبر و فرمانده انقلابی به خود می بالیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 600 فروند هواپیمای فرامنطقه ای بیرون از مرزهای کشور در حال پروازند افزود: نمی دانم آنها برای چه به منطقه ما آمده اند اما بدانند در صورتی که پایشان را داخل مرزهایمان بگذارند بی درنگ ساقط می شوند.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه جمله "دوران بزن در رو تمام شده" خطاب به دشمن خاصی نیست، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در همه عرصه های هوایی، دریایی و زمینی دست به ماشه چشم در چشم کثیف دشمنان آماده مقابله با آن ها بوده و دشمن مطمئن باشد در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده پدافند هوایی: دوران بزن دررو تمام شده

فرمانده پدافند هوایی: دوران بزن دررو تمام شده