مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1396 ساعت 12:062017-11-16اقتصادي

آلمان در تاجیکستان نیروگاه برق آبی می سازد


کاترین اولر نماینده وزارت همکاری اقتصادی آلمان در امور آسیای مرکزی و شرق در مذاکره با هیئت اقتصادی تاجیکستان از آمادگی ساخت نیروگاه برق آبی سیبزار در استان بدخشان این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، وزارت توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان از برگزاری رایزنی های بین دولتی این کشور و آلمان در رابطه با همکاری های مالی و فنی میان 2 کشور خبر داد.

هیئت آلمانی را در این نشست کاترین اولر نماینده وزارت همکاری اقتصادی آلمان در امور آسیای مرکزی و شرق، لائوس و کامبوج و طرف تاجیک را ذئقی ذوقی زاده معاون اول وزیر توسعه اقتصادی و تجارت تاجیکستان رهبری کردند.

طرفین در این رایزنی مسائل مربوط به همکاری های بین تاجیکستان و آلمان در زمینه های بهداشت، امور مالی، انرژی و آموزش را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

2 طرف در طول این رایزنی ها تأکید کردند که جهت اصلی همکاری های 2 کشور در آینده توسعه اقتصاد پایدار خواهد بود.

نمایندگان آلمان در این نشست ضمن بررسی همکاری ها در بخش انرژی آمادگی خود را برای حضور در ساخت نیروگاه برق آبی سیبزار در استان بدخشان تاجیکستان اعلام کرد.

نیروگاه برق آبی سیبزار با ظرفیت 60 میلیون کیلووات ساعت برق سالانه بر روی روخانه شاخداره در ناحیه رشدقلعه استان بدخشان تاجیکستان احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان در تاجیکستان نیروگاه برق آبی می سازد

آلمان در تاجیکستان نیروگاه برق آبی می سازد