مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 16:402017-11-15اقتصادي

استقرار خودپردازهای سیار بانک صادرات ایران در مناطق زلزله زده


​بانک صادرات ایران با ارسال هشت دستگاه خودپرداز سیار به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، خدمات بانکداری الکترونیکی را در این نقاط تسهیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، این بانک با ارسال هشت دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به کمک مردم آسیب دیده شتافت.

موج عظیم ابراز همدردی مردم اقصی نقاط میهن اسلامی با هموطنان آسیب دیده زلزله غرب کشور همچنان ادامه دارد و بانک صادرات ایران نیز در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود، ضمن تلاش در جهت تسهیل خدمات حمایتی بانکی برای مردم منطقه زلزله زده در بدو امر با تخصیص یک میلیارد ریال از هزینه تبلیغاتی بانک، اختصاص مزایای یک روز مرخصی کارکنان بانک و شرکت های تابعه برای کمک رسانی نقدی و همچنین تعیین شماره حساب 6565 در شعبه مرکزی (کد 3046) این بانک، یاری رسانی به مردم رنج دیده از این ضایعه بزرگ را سرعت بخشیده است.

همچنین شماره حساب سپهری 0111297902001 و شماره کارت 6037691980030597 به نام زلزله زدگان استان های غرب به منظور تجمیع کمک های نقدی هموطنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار خودپردازهای سیار بانک صادرات ایران در مناطق زلزله زده

استقرار خودپردازهای سیار بانک صادرات ایران در مناطق زلزله زده