مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 11:052017-11-15سياسي

کشاورز: وجود استقلال کانون وکلا به نفع همه از جمله مخالفین است


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با بیان اینکه معتقدم مخالفین استقلال کانون وکلا بی جهت با آن مخالفت می کنند، - گفت: زیرا وجود این استقلال به نفع همه از جمله مخالفین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن کشاورز طی سخنانی در همایش سالروز تاسیس کانون وکلای دادگستری با عرض تسلیت در پی حادثه زمین لرزه غرب کشور با بیان اینکه در این مورد خاص کانون های وکلای و اتحادیه سراسری فعال بودند و محموله ای به اصفهان رفت تا به افراد آسیب دیده در ایلام برسد، گفت: سومین کامیون کمک به آسیب دیدگان نیز ارسال شد با قید هدیه به هموطنان کرمانشاهی و ایلامی.

این حقوقدان ادامه داد: آنچه مسلم است تاسیس کانون وکلا به آن شکل که گفته شد قدم اول در راه استقلال بود که در سال 1331 به استقلال نهایی منجر شد.

آقایان نقابت، شاهکار و هاشمیان تلاش های بسیاری در این زمینه داشتند و با روشنگری استقلال کانون وکلا را رقم زدند.

کانون وکلای دادگستری مرکز از پرجمعیت ترین کانون های وکلا بود و هست و در نهایت این سالروز به کانون وکلای مرکز برمی گردد و دو کانون دیگر به تبع کانون وکلای دادگستری مرکز بودند.

وی با بیان اینکه در آن سال ها که در معاضدت فعالیت داشتم شهادت می دهم در آن مدت هیات مدیره ای وجود نداشت و دلیل این فقدان امور سیاسی بود، اظهار کرد: در آن دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز: وجود استقلال کانون وکلا به نفع همه از جمله مخالفین است

کشاورز: وجود استقلال کانون وکلا به نفع همه از جمله مخالفین است