مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 08:262017-11-15فرهنگي

برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه معرفی شدند


مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سری برنامه های بیست و پنجمین دوره هفته کتاب که به همت موسسه خانه کتاب برگزار می شود، عصر سه شنبه (23 آبان ماه) در سرای کتاب این موسسه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه از سری برنامه های بیست و پنجمین دوره هفته کتاب که به همت موسسه خانه کتاب برگزار می شود، سه شنبه 24 آبان با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جواد حق شناس، رییس کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب و جمعی از فعالان رسانه ای عرصه کتاب در سرای کتاب موسسه خانه کتاب برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف شانزدهمین جشنواره کتاب و رسانه به شرح زیر معرفی شدند: بخش نوشتاری هیات داوران در بخش خبر با توجه به کمیت و کیفیت آثار دریافتی، اثری را به عنوان برگزیده انتخاب نکرد.

با این امید که در دوره های آتی جشنواره، توجه بیشتری به این بخش انجام شود.

بخش گفت وگو: 1- سرکار خانم ندا آل طیب برای اثر با عنوان آزادی قانونی تمام حرف من است در روزنامه اعتماد 2- سرکار خانم مریم شهبازی - برای اثر با عنوان صرف زبان آموزی کسی را مترجم نمی کند در روزنامه ایران 3- جناب آقای فرزاد گمار - برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه معرفی شدند

برگزیدگان شانزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه معرفی شدند