مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 08:102017-11-15سياسي

بی نظمی در توزیع اقلام ضروری به زلزله زدگان


نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه بزرگ ترین مشکل نحوه توزیع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان است، گفت: مشکل در تامین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان همچون پتو، - دارو، غذا و چادر وجود ندارد، مشکل فعلی در نحوه توزیع اقلام به نیازمندان و زلزله زدگان است که متاسفانه بی نظمی ایجاد کرده است.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب، گفت: زلزله در گیلان غرب، قصر شیرین و دالاهو و اسلام آباد غرب رخ داده اما عمق فاجعه در سر پل ذهاب و روستاهای اطراف است.

وی با اشاره به حضور هیاتی از کمیسیون بهداشت و وزارت بهداشت به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: مسئولان محلی و استان های مختلف از لحاظ بهداشتی و درمانی سنگ تمام گذاشتند، کمک های امدادی رسیده است.

اکنون شرایط از مرحله بحران عبور کرده و اوج بحران گذشته و وارد مرحله توزیع اقلام ضروری شده ایم که متاسفانه در این باره ضعف وجود دارد.

فلاحت پیشه توضیح داد: در تامین اقلام ضروری همچون چادر، غذا، آب و دارو مشکلی وجود ندارد بلکه مشکل در توزیع این اقلام است که بی نظمی ایجاد کرده به طوری که به دلیل بسیج همگانی برای امدادرسانی و آواربرداری اقلام مورد نیاز به تمامی نیازمندان و زلزله زدگان نرسید، این بی نظمی باعث شد که مردم خود وارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نظمی در توزیع اقلام ضروری به زلزله زدگان

بی نظمی در توزیع اقلام ضروری به زلزله زدگان