مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 08:102017-11-15اقتصادي

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای حل مشکلات صادراتی خوزستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: یکی از دلایل عدم استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای صنایع بالا بودن نرخ سود آن ها به میزان 18 و 20 درصد است و به همین جهت بازسازی و نوسازی در واحدهای صنعتی شکل نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا – نورالله حسن زاده در مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات که امروز، 23آبان ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم روز صادرات فرصتی است تا علاوه بر تقدیر و تشکر از صادرکنندگان نمونه استان، مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت بررسی شود.

وی افزود: واحدهای تولیدی، صنعتی و بازرگانی با مشکلات فراوانی مواجه هستند اما باید در همین شرایط و با وجود تحریم های گذشته و شرایط کنونی بتوانیم کارها را از پیش ببریم و نسبت به امر صادرات اقدام کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در هفت ماه گذشته 10 میلیون و 751 هزار و 396 تن محصول به ارزش چهار میلیارد و 132میلیون و 514 هزار دلار از استان خوزستان صادر شد که از نظر وزنی 6 درصد و از لحاظ ارزشی 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

حسن زاده عنوان کرد: محصولات پتروشیمی با دو میلیون و 800هزار تن به ارزش یک میلیارد و 30 میلیون دلار، محصولات معدنی با 4 میلیون 820 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 21 میلیون دلار، کشاورزی با یک میلیون و 38 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای حل مشکلات صادراتی خوزستان

لزوم تخصیص اعتبارات ملی برای حل مشکلات صادراتی خوزستان