مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 01:412017-11-14سياسي

محمد علی اخگر مرأیی معرفت عقلانی و وحیانی در تبیین رابطهٔ معنا و سبک زندگی


مقاله ی حاضر با استفاده از آموزه های عقلانی و وحیانی در حیطه ی معنای زندگی و سبک زندگی به بررسی رابطه ی این دو مساله ی اساسی پرداخته و با نشان دادن همراهی و هم رأیی عقل و وحی، - مرأیی معرفت عقلانی و وحیانی در تبیین رابطهٔ معنا و سبک زندگی مقاله ی حاضر با استفاده از آموزه های عقلانی و وحیانی در حیطه ی معنای زندگی و سبک زندگی به بررسی رابطه ی این دو مساله ی اساسی پرداخته و با نشان دادن همراهی و هم رأیی عقل و وحی، به اثبات ارتباط مستحکم بین معنا و سبک زندگی می پردازد.

چکیده مقاله ی حاضر با استفاده از آموزه های عقلانی و وحیانی در حیطه ی معنای زندگی و سبک زندگی به بررسی رابطه ی این دو مساله ی اساسی پرداخته و با نشان دادن همراهی و هم رأیی عقل و وحی، به اثبات ارتباط مستحکم بین معنا و سبک زندگی می پردازد.

کیفیت این ارتباط از دیدگاه این دو منبع مهم معرفتی به گونه ای است که سبک زندگی افراد ریشه در معنای زندگی آن ها داشته و در حقیقت حاکی از آن است.

این مقاله که به روش توصیفی ـ تحلیلی نگارش یافته است با پرسشگری در خصوص رابطه ی معنا و سبک زندگی از دیدگاه این دو منبع، منجر به کشف این یافته ی بنیادین و ضروری می گردد که هر دو منبع معرفت نقطه ی آغاز محقق کردن هر نوع سبک زندگی از جمله سبک زندگی اسلامی را محقق کردن معنای زندگی متناسب با آن می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد علی اخگر مرأیی معرفت عقلانی و وحیانی در تبیین رابطهٔ معنا و سبک زندگی

محمد علی اخگر مرأیی معرفت عقلانی و وحیانی در تبیین رابطهٔ معنا و سبک زندگی