مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 23:362017-11-14سياسي

آیت الله خاتمی: سوءاستفاده سیاسی از وضعیت موجود تعجب آور است


سوءاستفاده از وضعیت موجود و زلزله کرمانشاه برای بهره برداری سیاسی تعجب آور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز در همایشی که با حضور علما در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: همه امکانات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی برای نجات دادن زلزله زدگان به کار گرفته شده است به طوری که فرامین رهبر معظم انقلاب در این زمینه کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه را بیش از پیش شتاب بخشید که این موضوع قابل تقدیر است.

وی ضمن ابراز تأسف از سوءاستفاده برخی افراد نسبت به شرایط به وجود آمده در کرمانشاه اضافه کرد: عده ای درصدد بهره برداری های سیاسی از این بلای طبیعی هستند که در پیش گرفتن این رویه به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و جای تعجب دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از آحاد مردم برای کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: اقشار مختلف جامعه کمک های نقدی خود را فقط به شماره حساب های اعلام شده توسط مسؤولان واریز کنند چراکه تنها در این صورت هدایا به دست مردم کرمانشاه می رسد.

انتهای پیام/ی http://fna.

ir/a24ixw نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله خاتمی: سوءاستفاده سیاسی از وضعیت موجود تعجب آور است

آیت الله خاتمی: سوءاستفاده سیاسی از وضعیت موجود تعجب آور است