مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 23:102017-11-14سياسي

تمام خدمات به مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان است


مدیر کل نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان با اشاره به وضعیت درمانی مصدومان زلزله کرمانشاه که در تهران بستری هستند، گفت: تمام هزینه های درمان و انتقال مصدومان از بیمارستان های محل بستری تامین اعتبار شده و به صورت رایگان برای مصدومان انجام می شود.

- دکتر علیرضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از 200 مصدوم زلزله کرمانشاه به تهران و البرز اعزام شدند، گفت: این مصدومان در بیمارستان های امام خمینی (ره)، امام حسین (ع)، سینا، لقمان، هفت تیر، فیروزگر و شریعتی تهران و بیمارستان شهید مدنی کرج بستری هستند.

وی با بیان اینکه مصدومان زلزله کرمانشاه که در تهران و البرز بستری هستند، عمدتا دچار شکستگی ستون فقرات، اندام های فوقانی و تحتانی و جمجه هستند، افزود: در درجه بعد، آسیب های شکمی را در این مصدومان شاهدیم.

عسگری با بیان اینکه امشب هم 50 تا 70 مصدوم از کرمانشاه وارد تهران می شوند، ادامه داد: با هماهنگی که از سوی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت انجام شده است، همه همراهان مصدومان در همراه سراها یا هتل های نزدیک محل بستری بیمارانشان اسکان داده می شوند.

مدیر کل نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان همچنین اظهار کرد: باید توجه کرد که تمام هزینه های درمان مصدومان زلزله کرمانشاه و فرایند انتقالشان تأمین اعتبار شده و به صورت رایگان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام خدمات به مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان است

تمام خدمات به مصدومان زلزله کرمانشاه رایگان است