مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 19:252017-11-14اقتصادي

خسارات زلزله 1800 میلیارد تومان برآو رد شد


" معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: برآورد اولیه خسارات زلزله 1800 میلیارد تومان به رییس جمهور ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، مجتبی نیک کردار عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران در کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برآورد اولیه از خسارات در بخش پروژه های عمرانی و دولتی و بخش واحدهای مسکونی، تجاریف صنعتی و خصوصی به رییس جمهور ارائه شد، اظهار داشت: در بخش عمرانی خسارات فراوانی وارد شده که باید بتوانیم عملیات عمرانی را برای ترمیم این خسارت ها شروع کنیم.

وی با بیان اینکه حدود 11 هزار واحد مسکونی و روستایی در مناطق زلزله زده صددرصد تخریب شده است، افزود: قرار شد در واحد روستایی 5 میلیون کمک بلاعوض و 25 میلیون وام با بهره کم داده شود.

نیک کردار با بیان اینکه 5 هزار واحد شهری صدرصد تخریب شده است، تصریح کرد: به هر واحد شهر نیز 35 میلیون تسهیلات کم بهره داده می شود.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حدود 8 هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض جهت اسکان موقت داشتیم، تصریح کرد: برآورد اولیه از میزان خسارت به زیرساخت ها حدود 1800 میلیارد است که یک ردیف مستقل برای بازسازی این واحدها در بودجه 97 با ید اعمال شود.

نیک کردار با بیان اینکه در کمک رسانی به مردم باید تسریع شود، گفت: در دادن امکانات به زلزله زدگان نهایت تلاش خودمان را انجام می دهیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات زلزله 1800 میلیارد تومان برآو رد شد

خسارات زلزله 1800 میلیارد تومان برآو رد شد