مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 18:352017-11-14سياسي

برخی دانشگاه ها در شهرستان بودجه مستقل ندارند


وزیر علوم با اشاره به اینکه برخی از مراکز آموزش عالی دانشگاهی در شهرستان ها ردیف بودجه مستقل نیز ندارند، گفت: باید این مشکل با کمک مسئولان استانی رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در نشست صمیمانه با نمایندگان مجلس به تشریح برخی از برنامه های خود در حوزه آموزش عالی پرداخت و گفت: به دانشگاه های منطقه زلزله زده توصیه شده است از تمام توان و امکانات علمی و اجرایی خود برای امدادرسانی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اجرایی کردن برنامه پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی، گفت: تمام مفاد این برنامه منطبق با اسناد و قوانین بالادستی مانند نقشه جامع علمی کشور و برنامه ششم توسعه تنظیم و تدوین شده است و ما به عنوان دستگاه اجرایی مکلف به اجرای این قوانین هستیم.

وی افزود: کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش از اولویت بالایی در برنامه های وزارت علوم برخوردار است که در این راستا باید شیوه های نوین آموزش را بکار بگیریم و تجهیزات و زیرساخت های پژوهش و فناوری را تقویت کنیم.

وزیر علوم اظهار کرد: عموماً اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور از توانایی علمی خوبی برخوردار هستند، زیرا در سال های اخیر شاهد پیاده شدن نظام جذب اعضای هیات علمی بودیم که در فرایندهای شفاف و مشخصی سعی کرده است بهترین و توانمندترین داوطلبان تحصیل کرده را وارد دستگاه آموزش عال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دانشگاه ها در شهرستان بودجه مستقل ندارند

برخی دانشگاه ها در شهرستان بودجه مستقل ندارند