مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 18:102017-11-14بين الملل

مقام آمریکایی: از وضع تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران استقبال می کنیم


" یکی از مقامات دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن از هرگونه اقدام اتحادیه اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه برنامه موشکی ایران استقبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که هرگونه اقدام اتحادیه اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه برنامه موشک بالستیک ایران و فعالیت های این کشور در خاورمیانه جالب و مفید است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که در مقایسه با باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا، موضع جنگ طلبانه تری در قبال ایران اتخاذ کرده است، گفته بود که برنامه موشکی ایران می بایست سرکوب شود و همچنین خواستار تنبیه ایران به واسطه نقشی که در یمن و سوریه دارد، شده است.

بنا بر این گزارش، اتحادیه اروپا که در تلاش برای حفظ برجام هستند، می گویند که مسئله موشکی و موضوعات امنیت منطقه ای از توافق هسته ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) مجزا است.

این مقام آمریکا در حالی از وضع تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران استقبال کرده است که فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن رد درخواست ایالات متحده برای افزایش فشارها علیه ایران، گفت این اتحادیه هیچ برنامه ای برای بررسی تحریم های جدید علیه تهران ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: از وضع تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران استقبال می کنیم

مقام آمریکایی: از وضع تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران استقبال می کنیم