مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 17:052017-11-14اقتصادي

کمک به ساخت مدارس مناطق زلزله زده پس از اتمام آوار برداری


مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه بودجه تهیه سالنامه و تقویم های پایان سال این بانک به ساخت مدارس تخریب شده استان کرمانشاه اختصاص می یابد، - گفت: آماده کمک به ساخت مدارس مناطق زلزله زده پس از اتمام آوار برداری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، حسین محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر" با بیان اینکه حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور و جان باختن غم انگیز تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان، مایه اندوه عمیق کارکنان بانک شهر شد، افزود: درهمین راستا بخشی از حقوق کارکنان بانک به صورت داوطلبانه برای تهیه ملزومات و نیازمندی های آن مردم مصیبت دیده تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز کمک های بانک شهر به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود، تصریح کرد: اقلام ضروی حاوی آب معدنی، کنسرو، خرما، پتو و مواد غذایی خشک برای آنان ارسال شد.

پورزرندی با اشاره به تخریب ساختمان های برخی از سازمان های خدمات رسان، بیان کرد: با اشاره به همکاری نزدیک بانک شهر با مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور، ارایه تسهیلات برای ساخت و بازسازی ساختمان های شهرداری های مناطق زلزله زده نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ساخت مدارس مناطق زلزله زده پس از اتمام آوار برداری

کمک به ساخت مدارس مناطق زلزله زده پس از اتمام آوار برداری