مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 12:552017-11-14سياسي

جشنواره کتاب دانشجویی در آستانه بازتعریف روش ها و هدفگذاری هاست


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در یادداشتی به ایسنا نوشت: جشنواره کتاب دانشجویی در آستانه دگرگونی و بازتعریف روش ها و هدفگذاری هاست، کتاب دانشجویی از نظر مختصات ظاهری و اوصاف محتوایی دارای مشخصات کاملا قابل شناسایی بوده و برای جامعه علمی فرهنگی و بویژه .

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در یادداشتی به ایسنا نوشت: جشنواره کتاب دانشجویی در آستانه دگرگونی و بازتعریف روش ها و هدفگذاری هاست، کتاب دانشجویی از نظر مختصات ظاهری و اوصاف محتوایی دارای مشخصات کاملا قابل شناسایی بوده و برای جامعه علمی فرهنگی و بویژه دانشجویان شناخته شده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید پورعلی در یادداشت خود به ایسنا به مناسبت بیست وچهارمین جشنواره کتاب سال دانشجویی که روز گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد، آورده است: کتاب دانشجویی از نظر مختصات ظاهری و اوصاف محتوایی دارای مشخصات کاملا قابل شناسایی بوده و برای جامعه علمی فرهنگی و بویژه دانشجویان شناخته شده خواهد بود.

پرسش سازی و مسأله محوری در محتوا و زیبایی و سادگی و سهل الوصول بودن در فرم اوصاف هویتی کتاب دانشجویی هستند.

با شناسنامه ای مستقل، متمایز و متباین، کتاب دانشجویی هویتی در حال تولد است، ما به نتایج این بحث امید بسیار بسته و معتقدیم که با همراهی شما بزرگان خواهیم توانست بسترساز تولد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتاب دانشجویی در آستانه بازتعریف روش ها و هدفگذاری هاست

جشنواره کتاب دانشجویی در آستانه بازتعریف روش ها و هدفگذاری هاست