مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 12:562017-11-14اقتصادي

ازبکستان و اسپانیا سند همکاری اقتصادی و صنعتی امضا کردند


در چارچوب سفر عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان به اسپانیا 2 کشور در مورد گسترش همکاری های بین دولتی در زمینه های اقتصادی و صنعتی قرارداد امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، در چارچوب سفر عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان به اسپانیا 2 کشور در مورد گسترش همکاری های بین دولتی در زمینه های اقتصادی و صنعتی قرارداد متقابل امضا کردند.

هیئت ازبکستان در چارچوب این سفر با ماریا لویسا پانسیلا وزیر بازرگانی اسپانیا دیدار و گفت وگو کرد.

نمایندگان 2 کشور در این دیدار ابعاد اولویت دار گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه های اقتصادی، بازرگانی و سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دادند.

در چارچوب دیدارها و نشست اقتصادی و بازرگانی صورت گرفته در این سفر چشم انداز اجرای طرح های جدید مشترک و متقابلا سودمند در زمینه های مختلف به تفصیل بررسی شد.

در پایان دیدارها و نشست ها یادداشت تفاهمی بین دولت ازبکستان و دولت اسپانیا در مورد گسترش همکاری ها در زمینه های اقتصادی و صنعتی و همچنین قراردادی در مورد گسترش همکاری های متقابل بین اتاق بازرگانی و صنایع 2 کشور امضا شد.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه ازبکستان، اسپانیا استقلال این کشور را در تاریخ 31 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 17 مارس سال 1992 میلاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و اسپانیا سند همکاری اقتصادی و صنعتی امضا کردند

ازبکستان و اسپانیا سند همکاری اقتصادی و صنعتی امضا کردند