مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 11:102017-11-14حوادث

وصل گاز خانه های آسیب دیده تنها درحضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از سلامت شبکه انتقال و گازرسانی در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: کار شرکت ملی گاز برای وصل دوباره گاز از دیگر شرکت های خدماتی دشوارتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا عراقی ضمن عرض تسلیت به مردم کرمانشاه و خانواده های مصیبت دیده، درباره اقدام های شرکت ملی گاز در مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: پس از وقوع این حادثه کار شرکت ملی گاز از دیگر شرکت های خدماتی سخت تر بود زیرا گازرسانی که به صورت استاندارد راه اندازی شده بود متوقف شد و اکنون باید با طی مراحلی دوباره وصل شود، این در حالی است که ما با منازل خالی و تخریب شده روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شبکه گازرسانی با مشکلی مواجه نشده اما در بسیاری از ساختمان ها شبکه های داخلی خانگی از بین رفته است، حتی اگر ظاهر شبکه نیز سالم باشد ممکن است در داخل منازل با نشتی گاز روبه رو شویم به همین دلیل هنگامی که بخواهیم گاز هر خانه را از پشت علمک به داخل خانه وصل کنیم باید نمایندگان سازمان نظام مهندسی نیز حضور داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز از تشکیل تیم های عملیاتی در بخش های نشت یابی، تعمیرات نشت یابی، مشخص کردن علت تخریب و تیم اصلاح خرابی ها خبر داد و اظهار کرد: در هر کدام از این گروه ها، نمایندگانی از استان های معین ایلام، آذربایجان غربی، اصفهان، ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصل گاز خانه های آسیب دیده تنها درحضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی

وصل گاز خانه های آسیب دیده تنها درحضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی