مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 11:102017-11-14دانش

خالی بودن 40 درصد صندلی های دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود 1197 صندلی خالی در این دانشگاه خبر داد.

- دکتر عباس ظریفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس دفترچه انتخاب رشته امسال، مراکز علمی-کاربردی استان 3020 نفر ظرفیت پذیرش دانشجو را داشتند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج در مهلت مقرر برای ثبت نام 1823 دانشجو نام نویسی کردند و پیش بینی می شود با در نظر گرفتن تکمیل ظرفیت این آمار افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه جامع علمی-کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با این تعداد ثبت نامی حدود 60 درصد ظرفیت مراکز علمی-کاربردی استان تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 40 درصد از ظرفیت مراکز علمی کاربری استان خالی باقی مانده است.

ظریفی با بیان اینکه 90 رشته تحصیلی در سطح استان داریم، تصریح کرد: از این تعداد 52 رشته در مقطع کاردانی و 38 رشته در مقطع کارشناسی است.

وی ادامه داد: از مجموع رشته های دانشگاه علمی کاربردی استان طی مهرماه امسال در 35 رشته کاردانی و کارشناسی برای اولین بار پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع تا قبل از پذیرش مهرماه 5600 دانشجو در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل بودند که با پذیرش مهرماه این تعداد دانشجو به 7400 دانشجو خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالی بودن 40 درصد صندلی های دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد

خالی بودن 40 درصد صندلی های دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد