مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 09:202017-11-14حوادث

اعزام 9 کد گروه عملیاتی و یک دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از اعزام 9 کد گروه عملیاتی و یک دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین صومی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به منظور خدمت رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه و آگاهی از محل حادثه، آمادگی کامل خود را به مراکز درمانی اعلام کرد.

وی افزود: پیرو تماسی که با همکاران در مناطق زلزله زده داشتیم، برای انتقال نیروهایی که در مرکز فوریت های پزشکی 115 وجود دارند و همچنین اعلام آمادگی برای پذیرش مصدومان و مجروحان که شمار آن ها در نیمه ی شب اعلام شد، قرار شد تا پنج کد از کدهای مستقر در مرز مهران را به مرکز کرمانشاه انتقال دهیم.

وی تاکید کرد: چند ساعت قبل بنا به درخواست همکاران مستقر در محل حادثه و تماس هایی که برقرار شده بود، چهار کد را نیز به همراه اتوبوس آمبولانس به منطقه منتقل کردیم.

صومی گفت: ستاد بحران دانشگاه از همان لحظات اولیه فعال بوده و همه ی اورژانس بیمارستان های استان از منطقه اتصال یعنی جایی که آذربایجان شرقی به غربی متصل می شود، تا مرکز شهر تبریز در حالت آماده باش هستند و تیم های درمانی متشکل از متخصصان جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحان و پرستاران آماده هستند و به محض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 9 کد گروه عملیاتی و یک دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده

اعزام 9 کد گروه عملیاتی و یک دستگاه آمبولانس به مناطق زلزله زده