مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1396 ساعت 01:162017-11-13اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 آبان


فیلمی که عمق فاجعه زلزله را نشان می دهد و ادامه افزایش قیمت سکه و دلار در بازار؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار به دنبال وقوع زلزله شدید در منطقه مرزی کشور با عراق واقع در استان کرمانشاه برخی از مناطق غربی کشورمان لرزیدند که در پی آن تعدادی از هم وطنانمان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز زخمی شده اند.

این بار کج به منزل رسید!" آقایان درباره چرایی توقیف کیهان هیچ توضیحی نداده و نمی دهند و بر این باوریم که حق دارند! چون کمترین توضیح مستند و قابل پذیرشی در چنته ندارند.

اگر غیر از این است بسم الله! کیهان توضیح آنان را بی کم و کاست منتشر می کند تا به قول خواجه شیراز معلوم شود که در چه کارند همه ! معامله دلار به نرخ 4122 تومان/ رشد 11 هزار تومانی قیمت سکه+جدول" در بازار تهران سکه طرح جدید با 11 هزار تومان افزایش یک میلیون و 384 هزار تومان و دلار با رشد 23 تومانی 4122 تومان فروخته شد.

فیلمی که عمق فاجعه زلزله را نشان می دهد/ ریزش ساختمان ها در سرپل ذهاب" نخستین تصاویر از ریزش ساختمان ها در سرپل ذهاب منتشر شد.

حضور فرماندهان ارتش و سپاه در مناطق زلزله زده/ تمام نیروهای مسلح برای کمک به آسیب دیدگان بسیج شدند" یگان های مختلف زمینی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 آبان

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 22 آبان