مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 19:002017-11-13سياسي

تعیین ضوابط رنگ آمیزی کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت برای اولین بار


یک عضو هیات رییسه مجلس از تصویب ضوابط رنگ آمیزی کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت و مخالفت با ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی به عنوان کمیسیون فرعی خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا گفت: در جلسه بعدازظهر امروز طرح اصلاح ماده 19 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که تعیین ضوابط رنگ آمیزی برای کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت را مورد توجه قرار داده بود به تصویب رساندیم.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: این ماده بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی درباره تلفات بالای تصادفات موتورسیکلت سواران در ایران از سوی 27 نفر از نمایندگان مجلس تهیه شد.

براساس اعلام این سازمان سهم تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت در ایران 21 درصد است که این مسئله پیامدهای منفی اقتصادی و اجتماعی فراوانی به دنبال دارد از جمله اینکه هزینه های خسارات ریالی تحمیل شده به دولت ناشی از هر تصادف موتورسیکلت، یک میلیارد تومان برآورده شده است.

وی ادامه داد: به این مبلغ هزینه های واردات موتورسیکلت جدید و خرید لوازم یدکی آن و واردات تجهیزات پزشکی میلیونها دلار ارز را باید افزود.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن براساس تحقیقات انجام شده کارشناسی 90 درصد اطلاعات راکبان موتورسیکلت، اطلاعات دیداری است که می توان با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضوابط رنگ آمیزی کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت برای اولین بار

تعیین ضوابط رنگ آمیزی کلاه ایمنی راکبان موتورسیکلت برای اولین بار