مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 17:212017-11-13اجتماعي

پیام تسلیت دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پی زلزله غرب کشور


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله استان های غرب کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله استان های غرب کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه که باعث جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، داغی جانسوز بر دل و آهی جانگداز بر نهادِ همگان گذاشت.

اینجانب در نهایت تأثّر و تألّم خاطر، غمگنانه جان باختن هموطنان عزیز را به خانواده های مُعزّا و به ویژه فرهنگیان عزیزی که در این حادثه دچار مصیبت شده اند، تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند غفّار برای آنان علّو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a24b26 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پی زلزله غرب کشور

پیام تسلیت دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پی زلزله غرب کشور