مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1396 ساعت 10:052017-11-13اجتماعي

آمادگی سمنان برای اعزام امدادگر و ارسال تجهیزات پشتیبانی به مناطق زلزله زده غرب


معاون هلال احمر استان سمنان از آمادگی تیم های امدادی این استان برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد و گفت: همچنین برای ارسال تجهیزات پشتیبانی به این مناطق آمادگی وجود دارد.

- علی یحیایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: از شب گذشته دستور بارگیری یک سری اقلام پشتیبانی صادر و برای ارسال این تجهیزات آمادگی داریم اگرچه با توجه به وجود تجهیزات و امکانات متعدد در استان های معین و همجوار استان های زلزله زده بعید است نیازی به ارسال این امکانات به مناطق زلزله زده باشد.

وی از فراخوان و آماده باش تیم های واکنش سریع و امدادگران این استان خبر داد و افزود: امدادگران استان در صورت نیاز برای حضور در استان های غربی کشور آمادگی کامل دارند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه هلال احمر در استان های مختلف از امکانات بسیار خوبی برخوردار است تصریح کرد: جدا از خود استان های زلزله زده به نظر می رسد که استان های معین مناطق زلزله زده از ظرفیت لازم برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده برخوردارند و بعید است که نیاز به خدمات دهی دیگر استان ها باشد.

یحیایی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص احتمال در خواست این استان ها برای اعزام نیروهای امدادی گفت: در مرحله اول امدادرسانی و در شرایط فعلی نیاز چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سمنان برای اعزام امدادگر و ارسال تجهیزات پشتیبانی به مناطق زلزله زده غرب

آمادگی سمنان برای اعزام امدادگر و ارسال تجهیزات پشتیبانی به مناطق زلزله زده غرب