مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 13:102017-11-11سياسي

برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت مطلوب


وزیر کشور با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی، نظامی و اطلاعاتی در برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت، از میزبانی مطلوب مردم ایلام و خوزستان از زوار حسینی (ع) و نیز همکاری بسیار مطلوب آنان تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمانی فضلی در همین رابطه اضافه کرد: همه زحماتی که برای برپایی با شکوه کنگره عظیم اربعین کشیده شده از روی اعتقادات و کلیه اعمال، دلی بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیتی و انتظامی، روند بسیار مطلوب بوده است، گفت: در حوزه کنترل خروج غیرقانونی از مرزها بدون مجوز، واقعا می توانیم بگوییم که هیچ موردی نداشتیم و یا بسیار اندک بوده است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: با توجه به اینکه صد هزار نفر بدون مدارک قانونی به مرزها علی الخصوص مرز مهران، مراجعه کردند با مدیریت خوب یگان ویژه نیروی انتظامی و استقرار گیت های کنترلی پنج گانه در مسیر پنج کیلومتری منتهی به پایانه مرزی، این تعداد از نفرات فاقد مدارک، به استان های خود بازگردانده شدند؛ این کار نیز بسیار خوب انجام شد که لازم است از نیروی انتظامی و دیگر نیروهای نظامی و اطلاعاتی تشکر کنیم.

وی ضمن تقدیر از استانداران و مردم دو استان ایلام و خوزستان که همکاری بسیار مطلوبی داشتند، گفت: در بحث گذرنامه و ویزا با هماهنگی سفارت ایران و عراق و نیز نیروی انتظامی، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت مطلوب

برگزاری راهپیمایی اربعین در نظم و امنیت مطلوب