مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 11:302017-11-11سياسي

پدیده دختران سالمند آسیب اجتماعی عصر مدرن


بی توجهی جامعه نسبت به ایجاد پدیده دختران سالمند به تشدید آسیب های اجتماعی دامن زده و هزینه هایی را برای دولت ایجاد می کند.

- سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ایجاد پدیده دختران سالمند به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی نسل آینده را نگران کننده دانست و گفت: این اتفاق خوبی برای کشور ما نیست، چراکه دخترانی که بدون ازدواج به سنین کهنسالی می رسند، با مشکلات متعددی ناشی از تنها زندگی کردن از جمله ابتلا به افسردگی مواجه شده، که این امر به تشدید سایر آسیب های اجتماعی دامن زده و هزینه هایی را برای دولت ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اینکه رشد نرخ جمعیت از وضعیت استانداردی در کشور برخوردار نیست، به طور قطع افزایش تعداد دخترانی که به دلایل متعدد موفق به ازدواج نشده و دوره کهنسالی خود را در تنهایی سپری می کنند، دور از انتظار خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، در بیان عللی که مانع از تسهیل روند ازدواج دختران شده است تصریح کرد: عدم تعدیل انتظارات در قشر جوان، افزایش سختگیری خانواده ها و مشکلات اقتصادی برای تامین جهیزیه از جمله عواملی است که ازدواج دختران را با مشکل مواجه ساخته، که در پی آن یا هرگز موفق به ازدواج نمی شوند و یا به ازدواج های خاص همچون ازدواج با اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده دختران سالمند آسیب اجتماعی عصر مدرن

پدیده دختران سالمند آسیب اجتماعی عصر مدرن