مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1396 ساعت 19:502017-11-07سياسي

توضیح درباره یک مصاحبه جنجالی


سایت تابناک توضیحاتی به نقل از میرزایی نکو، نماینده دماوند و فیروزکوه درباره مصاحبه اش با روزنامه قانون منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تابناک نوشت: میرزایی نکو درباره ادعای روزنامه قانون، که به نقل از وی بیان شده و در آن، عبارتی با نام محسن رضایی باعث شد که متوسلیان آزاد نشود به تیتر مطلب تبدیل شده است، تأکید کرد: این مسأله حرف من نیست و کاملا نادرست و تحریف شده است.

مصاحبه ای در روزنامه قانون با قاسم میرزایی نکو ، نماینده اصلاح طلب دماوند و فیروزکوه منتشر شد که طی آن از زبان این نماینده مجلس، مطالب و موضوعاتی به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت داده شده بود؛ موضوعاتی که میرزایی نکو آن را تکذیب کرده و ساخته و پرداخته ذهن خبرنگار آن روزنامه و برداشت شخصی آنها خوانده است.

قاسم میرزایی نکو، که این روزها در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کرده و قصد زیارت عتبات عالیات را دارد، در گفت وگو با خبرنگار تابناک مطالب مدرج در روزنامه قانون در ماجرای جاویدالاثر احمد متوسلیان و اینکه محسن رضایی باعث شده که متوسلیان آزاد نشود را کذب خواند.

وی افزود: اولا که خبرنگاری که با بنده مصاحبه کرد، قرار بوده که خاطرات شخصی من را جمع آوری کند؛ اما امروز بنده در مراسم راهپیمایی اربعین بودم که خبر دادند چنین مصاحبه و چنین تیتری به نقل از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره یک مصاحبه جنجالی

توضیح درباره یک مصاحبه جنجالی