موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 17:012017-11-05سياسي

جریان 2030، به دنبال افزایش سن ازدواج جوانان


اگرچه سند 2030 به صورت رسمی در کشور پیگیری نمی شود، اما جریان فعال 2030 در کشور که نتوانستند به صورت رسمی به اهداف خود دست پیدا کنند، با تغییر شیوه کار، - درصدد هستند این سند ضد خانواده را در کشور اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، عیارآنلاین نوشت: حدود یک سال است که موضوع افزایش سن ازدواج دختران و پسران توسط عده ای از نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی با محوریت فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.

این جریان در نظر دارد تا با گام های آرام اما پیوسته و تحت عنوان جلوگیری از آسیب های اجتماعی، حداقل سن ازدواج دختران و پسران را افزایش دهد و به نقطه موردنظر -اجرایی شدن سند 2030- سازمان های بین المللی دست یابد.

سند 2030 پس از هشدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به دنبال آن بررسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی از مجموعه اسناد مورد تأیید برای اجرا در کشور کنار گذاشته شد.

اما جریان فعال 2030 در کشور که نتوانستند به صورت رسمی به اهداف خود دست پیدا کنند، با تغییر شیوه کار، درصدد هستند این سند ضد خانواده را در کشور اجرا کنند، یکی از بخش های این سند افزایش سن ازدواج به 18 سال و به عبارتی دیگر ممنوعیت ازدواج دختران و پسران زیر 18 سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان 2030، به دنبال افزایش سن ازدواج جوانان

جریان 2030، به دنبال افزایش سن ازدواج جوانان