مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 13:402017-11-05اقتصادي

خودروسازی تسلا زیان کرد


گزارشی که شرکت خودروسازی تسلا به تازگی از میزان تولید و فروش محصولات خود در سه ماهه سوم سال یعنی تابستان 2017 ارائه داده است نشان دهنده بحران بزرگی است که تسلا با آن روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت موتور ترند، شرکت خودروسازی تسلا که در ایالات متحده آمریکا در زمینه طراحی و تولید خودروهای برقی و الکتریکی فعالیت می کند، مدت هاست که با سایر غول های خودروسازی در جهان به رقابت تنگاتنگی پرداخته و مدعی است که دیگر زمان تولید خودروهای آلاینده بنزینی و دیزلی گذشته است و باید با استفاده از تکنولوژی روز، خودروی پاک تولید کرد.

هم اکنون شرکت آمریکایی تسلا گزارشی از میزان تولید و فروش محصولات در سه ماهه سوم سال یعنی تابستان 2017 ارائه داده است که این آمار و ارقام برای شرکتی که طرح و ایده های خلاقانه و نو داشته و قصد داشته به رقابت با غول های خودروسازی در جهان بپردازد، بسیار نگران کننده محسوب می شود.

در این گزارش شرکت تسلا اعلام کرده است که علی رغم پیش بینی های صورت گرفته در گذشته، تنها 260 دستگاه خودروی تسلا مدل 3 ظرف سه ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی تابستان 2017 تولید شده است و به همین دلیل، 619 میلیون دلار ضرر مالی متوجه این شرکت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازی تسلا زیان کرد

خودروسازی تسلا زیان کرد