مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1396 ساعت 11:552017-11-03سياسي

تاخیر در سه پرواز فرودگاه مشهد و احضار مدیران مربوطه


" بازپرس ویژه جرایم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: به دلیل تاخیر در انجام سه پرواز، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی، مدیران ترمینالها و روسای ایستگاه های مربوطه برای پاسخگویی به شعبه بازپرسی فرودگاه مشهد احضار شدند.

محمد حسن اصولی صفار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : پرواز مشهد- دوشنبه تاجیکستان شرکت آسمان قرار بود ساعت 9:15 دیروز انجام شود ولی مسافران تا ساعتها در فرودگاه سرگردان بودند لذا در پی تماس برخی مسافران و شکایت آنها از عدم پاسخگویی مدیران فرودگاه و مسئول شرکت آسمان موضوع در دستور قرار گرفت.

وی بیان کرد : با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازپلیس فرودگاه مبنی بر ایجاد اغشاش مسافران این پرواز در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه با دستور قضایی جدی و قطعی به رییس ایستگاه آسمان پرواز جایگزین برای این پرواز درنظرگرفته شد و مسافران ساعت 20:15 دیشب فرودگاه مشهد را به مقصد دوشنبه تاجیکستان ترک کردند.

اصولی صفار ادامه داد : همچنین مسافران پرواز شیراز- مشهد شرکت آسمان نیز شب گذشته به دلیل تاخیر سه ساعته از هواپیما پیاده نمی شدند که بازپرس فرودگاه در محل حاضر و طی صحبت با مسافران این پرواز به آنها قول داده شد تا خسارتشان طبق منشور حقوق مسافر از شرکت آسمان اخد شود لذا مسافران هواپیما را ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در سه پرواز فرودگاه مشهد و احضار مدیران مربوطه

تاخیر در سه پرواز فرودگاه مشهد و احضار مدیران مربوطه