مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1396 ساعت 11:052017-10-31ورزشي

اعتراض سپاهان به تیم ملی جوانان و تهدید به کشاندن ماجرا به فیفا


باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه ای نسبت به رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه سپاهان، این باشگاه در بیانیه ای نسبت به رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان انتقاد کرد.

در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: مدیران ذیصلاح در فدراسیون و تیم های ملی فوتبال در همه رده های سنی می توانند بر روی این نکته صحه بگذارند که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همیشه برای حضور بازیکنانش در اردوهای تیم ملی بهترین همکاری ها و همراهی ها را انجام داده و هیچ نکته منفی در این باره در کارنامه این باشگاه نیست.

با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های مقدماتی آسیا و دیدار این تیم در روز 13 آبان ماه، متاسفانه سرمربی تیم ملی در رفتاری دور از انتظار نسبت به حضور مهدی رحیمی بازیکن ملی پوش جوان سپاهان برای حضور در دیدار با تیم پیکان جلوگیری کرد.

این اتفاق در شرایطی روی داده که برخی از بازیکنان هم پست رحیمی در سپاهان دچار مصدومیت هستند و تیم سپاهان در این پست به شدت دچار کمبود بازیکن است.

علی رغم نامه نگاری ها و تماس های مکرر با دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال و تلاش هایی که برای دفاع از حق سپاهان در این رابطه داشتیم، متاسفانه دوستان حاضر به همکاری نشدند و سرمربی تیم ملی جوانان نیز در رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سپاهان به تیم ملی جوانان و تهدید به کشاندن ماجرا به فیفا

اعتراض سپاهان به تیم ملی جوانان و تهدید به کشاندن ماجرا به فیفا