مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 16:502017-10-30بين الملل

وزیر دفاع روسیه: ایران و حزب الله نباید هیچ حضوری در جنوب سوریه داشته باشند


یک روزنامه فرامنطقه ای نوشت که رییس جمهور روسیه در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر اسراییل در مورد ایران، اوضاع سوریه و اوضاع کردستان عراق گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای العرب نوشت: در پی سفر سرگیی شایگو، وزیر دفاع روسیه به اسراییل و دیدار با لیبرمن، همتای اسراییلی خود و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل و گفت وگو در مورد اوضاع سوریه و روابط دو جانبه، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در یک تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو در مورد ایران، اوضاع سوریه و اوضاع کردستان عراق گفت وگو کرد.

العرب در ادامه نوشت: نتانیاهو در دیدار با سرگیی شایگو، وزیر دفاع روسیه گفت: ما هرگونه موضع نظامی ایران در سوریه را مردود می دانیم.

وی افزود: اسراییل وارد امور سوریه نمی شود اما اجازه نخواهد داد که ایران و حزب الله سوریه را به جبهه ای علیه اسراییل تبدیل کنند و اجازه نخواهد داد که ایران از طریق سوریه به لبنان سلاح پیشرفته بفرستد.

برخی منابع اسراییلی مدعی شدند که وزیر دفاع روسیه در سفر به اسراییل که هفته پیش انجام شد، گفته است، ما نگرانی شما (اسراییل) از حضور ایران در سوریه را درک می کنیم و خواهان این هستیم که ایران و حزب الله هیچ گونه حضوری در جنوب سوریه نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع روسیه: ایران و حزب الله نباید هیچ حضوری در جنوب سوریه داشته باشند

وزیر دفاع روسیه: ایران و حزب الله نباید هیچ حضوری در جنوب سوریه داشته باشند