مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 15:402017-10-29سياسي

رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره «سپنتا نیکنام» هنوز صادر نشده است


سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سئوال ایسنا اعلام کرد که رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره عضو زرتشتی شورای شهر یزد هنوز اعلام نشده است.

- رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره سپنتا نیکنام هنوز صادر نشده است سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سئوال ایسنا اعلام کرد که رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره عضو زرتشتی شورای شهر یزد هنوز اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسنی اژه ای در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به آخرین وضعیت سپنتا نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد گفت: هنوز رای ماهیتی در این رابطه صادر نشده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که مدعی شد دری نجف آبادی توسط سیف رییس بانک مرکزی برای حضور در تیم مذاکره کننده معرفی شده، گفت: ما حتما اطلاع نداریم که آقای سیف می خواسته اطلاعاتی را به بیگانگان بدهد یا خیر و اینکه فرد در یک تشکیلات رفته تا به دشمن اطلاعاتی بدهد و از اول اینگونه بوده یا بعدا به این کار مشغولیت پیدا کرده، مشخص نیست و وقتی فردی معرفی می شود معلوم نیست جاسوس است یا جاسوس خواهد شد.

قرینه ای بر اینکه آقای سیف در این پرونده نقشی داشته وجود ندارد و اثبات هم نشده، اما اگر قرینه ای باشد که کسی معاونت داشته یا خیر را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره «سپنتا نیکنام» هنوز صادر نشده است

رای ماهیتی دیوان عدالت اداری درباره «سپنتا نیکنام» هنوز صادر نشده است