مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 04:552017-10-29پزشكي

بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات از اختلالات عملکرد جنسی را ندارند


مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی با بیان اینکه بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات جنسی را ندارند، بر ضرورت ورود آموزش مسائل جنسی در کتب درسی و دانشگاهی تاکید کرد.

- مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی مطرح کرد؛ بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات از اختلالات عملکرد جنسی را ندارند مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی با بیان اینکه بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات جنسی را ندارند، بر ضرورت ورود آموزش مسائل جنسی در کتب درسی و دانشگاهی تاکید کرد.

دکتر بهزاد قربانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه کلینیک سلامت جنسی در مرکز ابن سینا در سال 90 افتتاح شد، اظهار کرد: اختلالات عملکرد جنسی، علل جسمی (همچون دیابت، فشار خون و .

) و علل روانی (اضطراب، ترس و .

) دارد؛ اما اختلال جنسی در برخی از افراد هم علل جسمی و هم علل روانی دارد.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینای جهاددانشگاهی افزود: تقریبا دو سوم بیماران هم علل جسمی و هم علل روانی را دارند، اما به دلیل اینکه اطلاعات بیماران در خصوص مسائل جنسی کم است، به اشتباه تنها به متخصص زنان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال فرد مبتلا به اختلال واژینیسموس به دلیل اطلاعات نادرست، برای درمان به متخصص زنان مراجعه می کند، در حالی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات از اختلالات عملکرد جنسی را ندارند

بیشتر افراد ابتدایی ترین اطلاعات از اختلالات عملکرد جنسی را ندارند