مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1396 ساعت 12:202017-10-28ورزشي

«مافیا در لیگ» به روایت یک کشتی گیر


آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران با بیان اینکه مافیای پول و قدرت به لیگ کشتی گند زده است، گفت: پتریاشویلی از اینکه نگذاشتند در فینال کشتی بگیرد خیلی ناراحت شد.

- محمد نادری در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد شدید از اتفاقات پشت پرده لیگ کشتی آزاد اظهار کرد: علیرضا کریمی، گنو پتریاشویلی و سعید داداش پور همگی آماده بودند تا برای تیم ایزی پایپ مقابل بیمه رازی در فینال لیگ کشتی آزاد به روی تشک بروند اما متاسفانه در لحظات پایانی اتفاقاتی رخ داد که منجر شد به این نفرات اجازه ندهند برای تیم ایزی پایپ مبارزه کنند.

دارنده مدال برنز آسیا افزود: به عنوان مثال پتریاشویلی خیلی دوست داشت در دیدار فینال کشتی بگیرد و زمانی که به او گفتند نمی توانی کشتی بگیری خیلی ناراحت شد و گفت من یک ماه دیگر باید در رقابت های امیدهای جهان کشتی بگیرم و به همین علت به لیگ ایران آمدم تا خودم را به خوبی محک بزنم.

آزادکار وزن 70 کیلوگرم تیم ایزی پایپ کاشان با اشاره به مصاف این تیم مقابل بیمه رازی در دیدار فینال گفت: اگر در دیدار فینال کریمی، پتریاشویلی و داداش پور کشتی می گرفتند ما خیلی راحت بیمه رازی را شکست می دادیم و به عنوان قهرمانی می رسیدیم.

چرا باید برای دیدار حساس فینال به این شکل تیم ما را خالی کنند؟ وی درباره این اظهارنظر مصطفی علیزاده سرمربی تیم ایزی پایپ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مافیا در لیگ» به روایت یک کشتی گیر

«مافیا در لیگ» به روایت یک کشتی گیر