مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1396 ساعت 10:352017-10-25پزشكي

همه شایعات شرکت های تجاری درباره کلر موجود در آب آشامیدنی


مدیر کنترل کیفی آب آشامیدنی شرکت آبفاشهری مازندران درباره همه شایعات شرکت های تجاری درباره کلر موجود در آب آشامیدنی توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی معزی، با بیان اینکه آب مصرفی مشترکین از نقطه تولید تا مصرف، تحت نظارت شرکت آب و فاضلاب و مراکز بهداشتی قرار دارد، گفت: سنجش روزانه و کنترل لحظه ای مقادیر کلر آزاد باقی مانده در سیستم آبرسانی و انجام آزمایش های مختلف میکروبی، فیزیکی و شیمیایی در آزمایشگاه های مجهز، به حصول اطمینان از سلامت آب منجر می شود.

وی ادامه داد: کلر آزاد باقی مانده برای کنترل آلودگی های ثانویه آب بوده و این یکی از بزرگترین مزایای این ماده ضدعفونی کننده نسبت به سایر مواد است.

مدیر کنترل کیفی آب آشامیدنی شرکت آبفاشهری مازندران با بیان اینکه شرکت های فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در تبلیغات خود به لزوم حذف کلر آزاد باقیمانده تاکید دارند، گفت: برای کاهش اثرات زیان آور کلر سعی بر این است از طریق تکنیک های مختلف تصفیه آب، مواد آلی موجود در آب پیش از گندزدایی با کلر حذف شوند و بدین ترتیب حذف کلر باقیمانده آزاد و غیر ترکیبی در نقطه مصرف فوائد چندانی نخواهد داشت.

معزی، ادامه داد: برخی از شرکت های تجاری برای فروش بیشتر محصولات خود، کلر موجود در آب را عامل اصلی ریزش مو، خشکی و حساس شدن پوست بدن و حتی شوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه شایعات شرکت های تجاری درباره کلر موجود در آب آشامیدنی

همه شایعات شرکت های تجاری درباره کلر موجود در آب آشامیدنی