مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 14:452017-10-24اجتماعي

مردم به مسوولان اعتماد کنند/ اجازه هیچ بداخلاقی در مدارس داده نمی شود


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پی اخبار منتشر شده مبنی بررفتار غیراخلاقی رخ داده در مدرسه دخترانه راه شهدای ارومیه گفت: اجازه داده نمی شود حوزه تعلیم و تربیت با این مسائل درگیر شود و چنین بداخلاقی هایی در حوزه تعلیم و تربیت رخ دهد دانش آموزان .

- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در پی اخبار منتشر شده مبنی بررفتار غیراخلاقی رخ داده در مدرسه دخترانه راه شهدای ارومیه گفت: اجازه داده نمی شود حوزه تعلیم و تربیت با این مسائل درگیر شود و چنین بداخلاقی هایی در حوزه تعلیم و تربیت رخ دهد دانش آموزان باید در امنیت کامل به تحصیل خود ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون سیدمصطفوی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ولی این دانش آموز روز گذشته رضایت کتبی خود را مبنی بر عدم شکایت از نیروی خدماتی در کلانتری محل ارائه کرد و یک روز بعد مجددا بر موضوع دامن زده شد و حوادثی را پدید آورد که به نفع مصالح جامعه مان نمی باشد.

وی اضافه کرد: مردم باید به مسوولین اعتماد کنند، چرا که مسولان در حال بررسی موضوع هستند و تمامی مسوولان امروز در مدرسه حضور داشتند.

سیدمصطفوی تصریح کرد: امروز آموزش و پرورش به آرامش نیاز دارد و فرزندان این سرزمین باید در امنیت به درس و تحصیل خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به مسوولان اعتماد کنند/ اجازه هیچ بداخلاقی در مدارس داده نمی شود

مردم به مسوولان اعتماد کنند/ اجازه هیچ بداخلاقی در مدارس داده نمی شود