مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 14:252017-10-24بين الملل

سفیر ایران در پاریس: توان دفاعی ایران ارتباطی به برجام ندارد


سفیر کشورمان در فرانسه در خصوص اظهارات برخی مقام های اروپایی در رابطه با توان دفاعی ایران گفت: این موضوعات هیچ ربطی به برجام ندارد و توان دفاعی ما بحثی کاملا تفکیک شده از مذاکرات هسته ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس ایران و فرانسه در منطقه خاورمیانه: 2 کشور رقیب یا 2 متحد طبیعی؟ توسط مرکز ایران و فرانسه (Centre Franco-Iranien) و مدرسه عالی آزاد مطالعات روابط بین المللی (ILERI) برگزار شد.

در این کنفرانس دو ساعته که با حضور حدود 150 نفر از محققان و کارشناسان، دانشجویان دکترای، روساء و مسوولین شرکت های فرانسوی برگزار شد، ابوالقاسم دلفی، سفیر ایران در پاریس و آنتوان اسفر، خبرنگار و نویسنده مشهور و پایه گذار نشریه دفاتر شرقی و رییس شورای هیات مدیره مدرسه عالی آزاد مطالعات روابط بین المللی و اریک دنوسه، نویسنده و استاد دانشگاه و پایه گذار و رییس مرکز فرانسوی مطالعات در خصوص اطلاعات (CF2R) سخنرانی کردند.

سفیر کشورمان در این کنفرانس با تاکید بر اینکه در جهان پیچیده کنونی، دولت آمریکا دائما تصمیمات عجیب گرفته و به معضلات اضافه می کند، گفت: 15 سال مذاکره پیچیده و دشوار، نهایتا به اثبات حقانیت ایران و کذب بودن کامل اتهامات وارده به ما توسط برخی کشورها در مورد نطامی بودن اهداف برنامه هسته ای ایران منتهی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در پاریس: توان دفاعی ایران ارتباطی به برجام ندارد

سفیر ایران در پاریس: توان دفاعی ایران ارتباطی به برجام ندارد