مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 13:352017-10-24پزشكي

مهمترین عوامل ایجاد کننده وزوز گوش


بهداشت نیوز - مدیر برنامه سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به علل ایجاد وزوز گوش گفت: بر اساس تحقیقات مشخص شده است که بیش از 20 درصد جمعیت پایتخت دچار عارضه وزوز گوش هستند.

دکتر سعید محمودیان به شیوع بالای مشکل وزوز گوش اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس برخی تحقیقات مشخص شده است که بیش از 20 درصد جمعیت پایتخت دچار مشکل وزوز گوش هستند که استرس، آلودگی های صوتی، جنگ تحمیلی، مصرف برخی داروها و ابتلا به برخی بیماری ها نیز می تواند سبب بروز این مشکل شود.

وی در مورد عوامل ایجاد کننده وزوز گوش گفت: کم شنوایی، قرار گرفتن در معرض صداهای بلند، انسداد گوش خارجی بر اثر جرم گوش، تغییر در هدایت صوتی استخوانچه های گوش، بیماری منییر، اختلالات مفصل گیجگاهی ـ فکی، التهاب پرده صماخ و مخاط گوش میانی از عوامل ایجاد کننده وزوز گوش است.

مدیر برنامه سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت عنوان کرد: مصرف بی رویه و خودسرانه داروها از مهمترین عوامل ایجاد کننده وزوز گوش هستند.

وارد شدن ضربه یا صدمه به سر و گردن، اختلالات گردش خون، بیماری های قلبی و عروقی، تومورهای سر و گردن، التهاب و عفونت و استرس از دیگر عوامل مهم ایجاد کننده وزوز گوش به شمار می روند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین عوامل ایجاد کننده وزوز گوش

مهمترین عوامل ایجاد کننده وزوز گوش