مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 12:252017-10-24سياسي

لزوم تعامل میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش


عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم تعامل فیمابین برای آموزش ماموریت های محوله شهرداری تهران به دانش آموزان، گفت: نیاز است که شهرداری تهران و مجموعه آموزش و پرورش در حوزه ماموریت های شهری همکاری داشته باشند و آموزش و پرورش آموزش های .

- عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم تعامل فیمابین برای آموزش ماموریت های محوله شهرداری تهران به دانش آموزان، گفت: نیاز است که شهرداری تهران و مجموعه آموزش و پرورش در حوزه ماموریت های شهری همکاری داشته باشند و آموزش و پرورش آموزش های این حوزه را به دانش آموزان ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: دانش آموزان هر جامعه ای سرمایه های آن جامعه محسوب می شوند.

لذا باید برای آنها برنامه ریزی درستی داشته باشیم و آموزش های مناسبی را به آنها ارائه کنیم.

وی افزود: قطعا با ارائه آموزش های صحیح و برنامه ریزی مناسب، دانش آموزان به عنوان سرمایه های جامعه می توانند در آینده کشور مدیریت و راهبری درستی را برای ما تضمین کنند.

وی ادامه داد: خانواده و آموزش و پرورش در کشور ما گسترده است و در حال حاضر نیز با کمبود منابع مواجه است لذا می طلبد همه دستگاه ها در مسیر تحقق اهداف آموزش و پرورش به این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش

لزوم تعامل میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش